dag 7, min bästa vän

Hoppar över dag 6, för jag skriver ändå om min dag.

Min absoluta bästavän heter Robin Ström. Det finns ingen som förstår mig bättre än vad han gör, och det finns ingen som hjälper mig så mycket som han gör heller. Robin är min trygghet, utan honom skulle jag vara helt tom. Han har gett mig så himla mycket på så kort tid. Han har verkligen visat att han bryr sig om mig till hundra procent. Han har lyft upp mig flera gånger när jag kännt att jag faller & han lyssnar bättre än någon annan. Han har stått på min sida igenom ur & skur & igenom många tråkiga perioder (där han kunnat valt någon annans sida!), men han har verkligen bevisat för mig att jag betyder något för honom. Jag skulle lätt offra min arm för honom eller gå hundratals mil i 20 minus grader bara för hans skull. Jag är så sinnessjukt glad över att jag har honom, det går knappt att förklara. Och jag får tårar i ögonen bara av tanken på ett liv utan honom. Och precis som du sa till mig, så oavsett vilken kille jag blir tillsammans med, även om det är Chad Michael Murray eller Brad Pitt, så kommer Du alltid vara min nummer 1, i alla lägen! Robin Johan Ström, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: