torsdag

Hej på er.Har typ tappat de hära bloggsuget, som vanligt. Är redan trött på designen, borde gjort den vit istället. Borde tagit andra bilder. Aja, what to do.

Har precis kommit hem från skolan iallfall. Fick sällis av bästa Amanda för hon skulle till Tungelsta. Då blev jag glad! I skolan har vi haft svenska vilket sög, vi pratade om antiken som ja, som sagt sög. Sen blev det potatisbullar/pannkaka till lurre & sen hade vi frisör. Det gick bra. Riktigt jävla bra idag. Rullade ett helt huvud permanent (klassiska spolar) på mindre än 35 minuter. När man gör gesällprovet så ska man klara de på 45 minuter. Stolt. Hann göra ett huvud med curlers också (Ja okej, ni fattar ingenting men jag orkar inte bry mig), och eftersom jag varit så duktig så fick jag sluta en halvtimme tidigare. Men blev tvungen att vänta på Amanda eftersom jag skulle visa vägen till Tungelsta för henne.

Ikväll är det träning. Om jag är taggad? Ja, till tusen. Har inte tränat på 1,5 vecka så ska bli riktigt skönt.


Jag & Anna igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: