hejhej hallå

Okej, såhär är läget. På nyårsafton tappade jag ner min älskade iphone i toaletten = den är sönder. Så har rent ut sagt skitit i dehär fram till nu eftersom jag bara tar bilder med mobilen. Köpte en Iphone 4s idag, så jag är lycklig nu. Dock har jag ett kontant kort i den i väntan på att få mitt nya simkort med mitt abonnemang på. Whatever, nu fattar ni varför jag varit borta!

Nyårsafton var lyckad, började med middag hos mig med släkt oså sen åkte jag hem till Torsler för att föra och sedan efter tolvslaget åkte jag till den festen som Philip var på. Skojsigt ända tills min mobil hamna där den hamna.. De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Eller jo, jag har börjat på mitt nya jobb & jobbat där tisdag & onsdag. Sedan har jag & Philip varit ensamma hemma hos honom sen i söndags. Så vi har haft det mysigt. Han drog hem lite folk igår men jag var mest trött & tråkig haha.



En vacker bild från tolvslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: