typ tillbaka

Okej, nu har jag velat fram & tillbaka i cirkus 2 timmar. Jag är tillbaka, för nu iallafall. Vi får se hur mycket jag lägger ner på bloggen, men just nu är jag sugen.

Det har inte hänt särskilt mycket sen sist faktiskt, var i Dalarna från fredag till igår och firade jul med släkten & partajade med mina fina vänner på söndagen, hemresan från krogen var däremot inte lika rolig, stormen Dagmar var riktigt aggressiv & fällde ner träd på träd så de tog 2,5 timmar att åka hem och de brukar annars ta max 30 minuter. Dagen har spenderats i Stockholms stad tillsammans med Jennifer & alla andra ivriga stockholmare. Fick med mig 3 tröjor hem, allt på REA. Så det var väl kul! Åt middag för en stund sen & ligger i sängen nu, blir en hemmakväll alldeles för mig själv. Har dock starka tankar på att dra till gymmet, men vet inte hur öppet-tiderna är plus att mina hörlurar har gått sönder, så det sög ju. Hoppas ni har haft en mysig jul iallafall!


Bild på mig imorse påväg in till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: