glad idag

Vill gå upp för trappan & slänga mig i min säng igen.. Men nejnej, Elin du ska kriga till Liljeholmen i dessa 14 härliga minusgrader. Istiden är påväg, jag lovar. Har skola från 9-15 & efteråt drar jag till HAHAH SKIT I DE NI! Skoja, eller? Äh pallar inte. Nu ska jag borsta gaddarna & rulla till bussen. Om jag inte kommit hem ikväll så har jag frusit fast någonstans! Ha en skitbra dag! TJAAAARÅ
Ps. Är faktiskt glad idag, första vardagen jag är glad på typ.. 100 år, heehehe.
 
Fett snygg tjej

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte blogga om ngt mer än bara vad du gör på dagarna, de är så orginellt och tråkigt

2010-11-29 / 18:41:26
Postat av: Anonym

vem var du hos?

2010-11-29 / 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: