igår/idag

Godmorgon!

Igår: Tränade mellan 14 - 17 & fick skjuts av pappa hem. Duschade, åt & dekorerade lite pepperkakor med familjen & sedan fixade jag mig för ännu en utekväll. Drog & mötte Mimmi i Handen, åkte hem till David & Eric där vi var ett tag innan vi åkte till Alfons på partaj. Därifrån tog det mig 4 timmar att komma hem, jag var hemma vid 05.30 & ännu en gång hade jag frusit till is. Pappa är inte så glad men det var inte mitt fel att det var snöstorm & bussarna inte kom..





Idag: Jag ligger just nu i sängen & är rätt död. Ska snart börja packa & städa för idag åker jag tillbaka till mor min. Ska träna mellan 17 - 19 också samt möta Mimmi med hennes väska som jag tog igår. Ja, det är väl det som händer idag vad jag vet. Puss rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: