in my bofriends bed

Hej på er. Kvällen blev inte riktigt som planerad, hamnade hemma hos Bella & drog en klippning på hennes barr. Mycket lyckat! Sen kom hennes pojkvän Jesper & vi gick upp till Brandbergen & sen åkte jag hem. Eller ja, hem till Philip. Han är på träning & kommer hem om typ en halvtimme. Skapligt segt att va hockey-fru, men så snäll som jag är ligger jag här vaken & väntar på honom. Imorgon har jag inga planer, som vanligt. Många har ju börjat skolan nu, men jag börjar inte förrän nästa onsdag. Tycker ändå att de ska bli rätt skönt att komma igång & få rutiner igen. Dock vill jag utomlands, nu, fort som fan. Ska tjata på Jennifer när hon kommer hem from la Kroatien. Aja ska väl fortsätta ligga här & geeka tills herr P kommer hem. Ciao!
Lekte lite med webben, huuuur snygg(?)
Kommentarer
Postat av: alizia

vad har du för data?

2011-08-18 / 13:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: