sjukling

Jag är sjuk, har världens hosta & är jätte hängig. Gårdagen/kvällen spenderades först hos doktorn för medicin & sen i soffan & sängen by my self. Rätt skönt faktiskt, just för att jag hostar så mycket så behövde jag inte känna någon ångest för att jag håller Philip vaken när han sover med mig. Fredagen spenderades i stan med Jennifer, Mackan & Robin. Vi fikade, kollade affärer (fick med mgi 2 piercingar & en har redan gått sönder(!) & en plånbok typ. Sen var vi hemma hos Mackan & krökade, var roligt tills min hosta kom igen. Åkte hem i spöregnet vid 03.00 någon gång. SL krånglade hela vägen hem så jag var dygnsur & skitarg när jag äntligen kom hem.



Här ligger jag just nu & myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: