fullbokad

Godmorgon! Jag tänkte bara skriva en snabbt inlägg innan jag ska börja fixa mig för att åka till Riksäpplet på årsmöte med föreningen. Igår var jag ute för första gången på 3 veckor, tog det riktigt lugnt & det var skönt! Jag åkte först till Elin Torsler, vi mötte upp Johanna & Tessan & åkte till Trollbäcken, jag hade inte så kul där så jag åkte till Handen där jag mötte Ludde, Eric & Robin & drog till en lägenhet som Ludde lånat mitt emot Olearys. Det var jätte trevligt & hade inte träffat dom på ett tag så det var super, Linn & några andra tjejer var också där! Nu ska jag styra upp mig. Planerna för idag är :

  1. Årsmöte klockan 14.00
  2. Käka lunch med några i laget efteråt.
  3. Träna 17.00
  4. Sova!




Jag & Ludde i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: