f to the riday!

Godmorgon! Sitter just nu i klassrummet & har min sista mattelektion för i år. Fick tillbaka nationella i matte nyss men har bara gjort en del så fick inget betyg, ska göra den andra delen på måndag. Gårdagen spenderades tillsammans med min älskade pojkvän. Vi åkte & åt lunch på Vegabaren tillsammans med Linus & Orre, sedan sov vi. 17.45 var vi på min lillasysters dagis & tittade när hon hade uppvisning av melodifestivalen, det var kul. Sedan pluggade vi hela kvällen. Sov hos honom & åkte med mamsen till skolan imorse. Skönt när de var så dåligt väder. Ikväll ska jag, Jennifer, Philip & Mattias äta middag tillsammans, kan nog bli en suverän kväll tror jag!
Tindra, jag & Thea igår.
Jag älskar er mest av allt i hela vida världen. I'm gonna miss u, alot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: