Ingen bloggning.

Nej, och här har ni svaret, jag har inte tid. Kör väl på att jag har en blogg som jag bloggar på lite när jag känner för det. Eftersom jag inte har tid. Och har ingen lust att sitta & be om ursäkt varje gång jag tar mig tid att blogga heller.. Så nu säger vi att jag bloggar när jag har tid & lust.

Ja, då fick jag ur mig det också. Helgen har spenderats i mitt hus (jag var ensam hemma) med Phille för de mesta och i Träningshallen. Tränade i 5 h i lördags & 2 h igår. På fredag åker vi till Malmö. På söndag tävlar vi. Jag är taggad. Sjukt taggad. Ska bli kul att komma iväg lite & se lite nytt för jag har nämnligen aldrig varit i Malmö, eller skåne överhuvudtaget.

Sen har jag bara 3 skoldagar kvar. 1 skoldag kvar för denna vecka. För jag har studiedag på Onsdag. Wei! Helt sinnessjukt skönt. Sen är det sommarlov. Ett långt, efterlängtat sommarlov. Som förhoppningsvis är fullt med trevligheter!

Avslutar inlägget på en skit ful bild på mig & min älskling som togs igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: