onsdag

Hej på er ! Blev inte som jag tänkt mig i söndags(?). Kom hem rätt sent & de senaste dagarna har varit rätt så jobbiga. Så därav no update. I måndags var jag iallafall hemma, sedan åkte jag förbi pappa en sväng för att packa mina saker eftersom dom flyttar i helgen.. Sov sedan hos Philip. Jag var inte i skolan igår, utan åkte till min kusin på eftermiddagen & slingade/klippte henne. Blev jätte fint. Åkte sedan hem & sov. Idag har jag varit i skolan till 11.00 sedan åkte jag till centrum & tog en fika med Elin Boström, super kul! Sedan åkte jag förbi Fredrika Bremer skolan & tog en kaffe med Alize & pratade lite. Nu är jag hemma & ska försöka plugga lite, men nu började OC så måste kolla på de haha.. Återkommer snart!


Gammal bild på mig & Elin!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUUUUUD vad ni är fina !!!!

2011-05-25 / 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: