tuesdayyy

Har haft dålig uppdatering, men spenderade hela söndagen med min älskling & en stund med Stingrockorna. Efter träningen sov Phille hos mig & vi tittade på hockeyn innan vi somnade. Igår var jag i skolan, slutade klockan 15.00 & efter det åkte jag hem till farmor där hon & Thea var. Vi åt middag, lekte & hade det super mysigt. Sedan sov jag & Theisen där. Så har gosat hela natten med min käraste lillesyster. Hon börjar bli så stor.. Hon fyller fan 5 år om 2 veckor, helt sick.. Jaja, nu är ajg i skolan iaf. Har Engelska & det går åt helvete, är helt ofokuserad & ah, näe går ingevidare. Efter skolan ska jag vara kvar i skolan för att gå igenom en massa med min matte lärare till imorgon (NP imorgon). Och jag vill verkligen klara skiten, så ska spendera lite av min dyrbara tid på att lyssna på honom ;)

Hahahahahah jag döööörrr....... Thea & jag påväg hem från Säfsen, hahahahahh fyfan va fula hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: