back on track

Ja okej, nu känner jag att det är dags att ta tag i dehär med bloggandet igen. Har hållt mig undan allt för länge nu och börjar sakna det. Som ni ser har jag fått en ny design, vilket jag är jätteglad för! Tackar Elin som hjälpte mig :)

Jaha, vad har hänt den senaste tiden? Jag har som sagt tagit ett stort kliv in i andra året nu på gymnasiet och tiden springer iväg. Har även satt i ny hårförlängning, vilket var riktigt skönt. Träningen har jag kommit igång med ordentligt också, har börjat träna mer än bara cheerleading samt börjat äta mycket bättre. Ja, jag vet inte, har inte hänt så speciellt mycket faktiskt.

Men nu ska jag som sagt komma igång igen och försöka uppdatera regelbundet, börja mobil blogga osv.



Bild från härom dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: