hello

Oj, har jag inte bloggat sen i söndags?;o Kändes som att de inte var så längesen haha! Jaha, ja jag har itne riktigt vant mig vid att blogga igen! Men men. Igår var det tisdag, jag slutade skolan klockan 11.00 & åkte till Haninge C & mötte upp Elin Boström. Vi åkte hem till mig & jag slingade/klippte hennes barr. Hon blev mycket snygg! Efter det åkte vi runt och jag lämnade in en massa CVn så nu måste någon snäll människa ge mig ett jobb. Sedan sussade jag sött hos Phille.

Idag har jag varit i skolan från 08.00 - 12.00. Vi hade en färgtekniker från Maria Nila hos oss (som sög förövrigt!). Så hon babblade den första timmen & resten av tiden färgade vi på varann. Jag & Ebba slingade Malins hår & hon blev mucho snyggo. Efter skolan åkte jag & bästa Amanda in till stan & jag köpte en ny vinterjacka. Är överlycklig! Fick även med mig en ny parfym & ett par hörlurar. Nu har jag precis kommit hem & har precis tagit en dusch. Ska föna barret & välja kläder till imorgon då det är det dära underbara skolfoto-fan. Lyckades matcha in att jag var i Cypern förra året så slapp det då, men inte i år.



Finaste Amandis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: